Zákaznický účet


Pokud jste zvolili některou z nabídek v roletkovém menu "Můj účet" v hlavičce webu, ocitli jste se v prostředí Vašeho zákaznického účtu, který Vám umožňuje:

Objednávky on-line

  • V zeleném levém panelu zvolte nabídku "Historie objednávek" a nabídne se Vám přehled všech Vašich objednávek řazený dle data sestupně. Vpravo je celkový údaj o stavu objednávky.

  • Ihned po odeslání objednávky máte stav vyřizování jednotlivých položek pod Vaší plnou kontrolou, stačí kliknout na modré číslo objednávky a zobrazí se Vám její detail. U jednotlivých položek je zobrazen v reálném čase stav dané položky (např. rezervováno, vyřizuje se, vyřízeno, částečně rezervováno, částečně vyřízeno, stornováno).

Faktury za zboží

  • V zeleném levém panelu zvolte nabídku "Faktury" a nabídne se Vám přehled všech Vašich faktur a dobropisů řazený dle data sestupně. Vpravo je informace, zda-li je doklad uhrazen. Vaše závazky tak máte zcela pod kontrolou.

  • Jakmile od nás obdržíte e-mail, že Vaše zboží je expedováno, můžete si ihned vytisknout novou fakturu. I když naši fakturu ztratíte, zde si ji můžete vždy znovu nalézt a vytisknout. Faktury jsou zobrazovány online z našeho informačního systému a jsou plnohodnotým daňovým dokladem pro archivaci.

Firemní údaje

  • Vaše firemní údaje si udržujete sami dle Vašich potřeb. Změna e-mailu, hesla, dodací adresy, telefonu...
  • V levém zeleném menu zvolte volbu "Upravit osobní údaje".
  • Provedené změny uložte modrým tlačítkem "Upravit".

 <= zpět na přehled      nebo     pokračovat v průvodci nakupováním =>