Zpět
Poradna

Jak vrátit zboží?

 Důvody pro vrácení zboží mohou být:

  • odstoupení od smlouvy ve lhůtě 100 dnů od převzetí
  • výměna velikosti
  • uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)

Jak postupovat?
 

1. Připravte si zboží, které nám chcete zaslat zpět.

V případě žádosti o výměnu zboží nebo vrácení peněz, nám zašlete výrobek zpět nepoužitý, nepoškozený, v původním obalu včetně papírových visaček.
Reklamované zboží musí být čisté, vyprané a bez zápachu. S jasným označením poškození na výrobku papírovým lepícím štítkem a popisem vady na formuláři.

 

2. U zboží upřesněte, co potřebujete.

Společně se zbožím obdržíte fakturu a předvyplněný doklad pro zpětné zaslání zboží.
Pokud nemůžete doklad pro vrácení zboží najít, můžete si ho stáhnout zde.

U vraceného zboží označte důvod vrácení a u výměn velikost, za kterou chcete zboží vyměnit.
U reklamací upřesněte závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad přiložte ke zboží, které nám zasíláte zpět.

3. Zašlete nám zboží Zásilkovnou ZDARMA (trvá 5 - 7 pracovní dnů)

Zabalené zboží předejte na libovolné pobočce www.zasilkovna.cz a sdělte kód ID91532362.
Obdržíte potvrzení o převzetí, které si pečlivě uschovejte.

Nebo pojištěné přímo k nám (trvá 2 - 3 pracovní dny)

HANAME - Hana Mertlíková
Nádražní 83
549 57  Teplice nad Metují

Dobírkové zásilky nebudou přijaty. Ke zboží nezapomeňte přiložit řádně vyplněný Doklad pro vrácení zboží.
 

4. Co se bude dít dál?

Do 2 pracovních dnů po přijetí zboží potvrdíme emailem pracování. U výměny sdělíme termín odeslání.
Do 10 dnů vrátíme peníze zpět na Váš účet.
Nově vzniklé dopravné při první výměně hradíme my. U reklamace jde dopravné vždy na naše náklady. Při dalších výměnách se dopravné řídí dle obchodních podmínek