Zpět
Poradna

Jak vrátit zboží?

 Důvody pro vrácení zboží mohou být:

  • odstoupení od smlouvy ve lhůtě 100 dnů od převzetí
  • výměna velikosti
  • uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)

Jak postupovat?
 

1. Připravte si zboží, které nám chcete zaslat zpět.

V případě žádosti o výměnu zboží nebo vrácení peněz, nám zašlete výrobek zpět nepoužitý, nepoškozený, v původním obalu včetně papírových visaček.
Reklamované zboží musí být čisté a bez zápachu.

 

2. U zboží upřesněte, co potřebujete.

Společně se zbožím obdržíte fakturu a předvyplněný doklad pro zpětné zaslání zboží.
Pokud nemůžete doklad pro vrácení zboží najít, můžete si ho stáhnout zde.

U vraceného zboží označte důvod vrácení a u výměn velikost, za kterou chcete zboží vyměnit.
U reklamací upřesněte závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad přiložte ke zboží, které nám zasíláte zpět.

3. Zašlete nám zboží zpět

Zboží nám zašlete bezpečně zabalené a pojištěné na naši adresu:
HANAME - Hana Mertlíková
Nádražní 83
549 57  Teplice nad Metují

Pokud vracíte Zásilkovnou ZDARMA, použijte předplacený samolepící štítek "Reklamační asistent", který jste obdrželi se zbožím a požádejte obsluhu na výdejním místě, aby Vám převzetí zásilky potvrdila.

Pokud samolepící štítek nemáte, nevadí! Na
pobočce Zásilkovny sdělte naše číslo zákazníka ID91532362 - vytisknou štítek sami a Vy obdržíte potvrzení o převzetí.

Aktuální výdejní místa Zásilkovna.cz najdete zde.



Dobírkové zásilky nebudou přijaty.

Ke zboží nezapomeňte přiložit řádně vyplněný Doklad pro vrácení zboží.
 

4. Potvrdíme Vám přijetí vráceného zboží.

Obvykle do jednoho pracovního dne od přijetí zásilky potvrzujeme emailem a informujeme Vás o dalším vyřízení Vašeho požadavku.

 

5. Rychle Vám odešleme zboží, nebo vrátíme peníze.

V nejkratším možném termínu vyřídíme Vaši vratku a odešleme zpět k Vám. Nově vzniklé dopravné při první výměně hradíme my. U reklamace jde dopravné vždy na naše náklady. V případě vracení peněz Vám prostředky zašleme na účet nejpozději do 14 dnů. Obvykle je vracíme do 3 dnů po vyřízení zásilky. Při dalších výměnách se dopravné řídí dle obchodních podmínek