Evidence nedodaného zboží

Aktualizace nedodaného zboží

  • Po každém příhlášení a následně pak každých 30 minut bude stav nedodaných položek automaticky aktualizován. Na obrazovce se zobrazí následující okno.


 

Kde a jak je informace zobrazována? 

  • Označení, že dané zboží je v nedodaném stavu naleznete ve všech způsobech zobrazení. V obrázkovém výpisu kategorie je u nedodaných výrobků ikona zeleného prstence s nápisem "vyřizuje se", v tabulkovém výpisu kategorie jsou nedodané výrobky podbarveny sytou zelenou barvou a vpravo od nich je opět zelený prstenec. V detailu zboží jsou prstence u jednotlivých objednaných velikostí a navíc sumarizační ikona "vyřizuje se".
  • Prostým kliknutím na prstenec získáte informaci o počtu kusů, čísle objednávky se dnem vytvoření a aktuální stav položky. Kliknutím na sumarizační ikony získáte přehled pro všechny varianty daného zboží.

 

 

Jak mohu s informacemi o nedodávkách zacházet?

  • V menu zákaznického účtu naleznete "Nedodané položky". V této kategorii můžete filtrovat dle kat. čísla, názvu výrobku, stavu položek a data exportovat do excelu pomocí tlačítka "Export do CSV". Do této kategorie v zákaznickém účtu se můžete snadno dostat proklikem z informačního okna "Dosud nedodané zboží", které si zobrazíte proklikem na prstenec.
    NOVINKA: Pokud je zboží na cestě od našeho dodavatele, víte přesný termín dodání již 5 dnů před očekávaným termínem dodání k nám. Např. "Skladem 25.2.2014" znamená, že v tento den můžeme zboží odeslat k Vám. S touto informací můžete pracovat ve vztahu k Vašemu zákazníkovi.

  <= zpět na začátek průvodce nakupováním B2B