Zpět
Poradna

Bezplatné vrácení zboží do 100 dnů

 

Výměna zboží

Pokud zjistíte, že Vám dodané zboží velikostně nevyhovuje, zašlete nám jej zpět v prodloužené lhůtě až 100 dnů po převzetí a my Vám ho rádi vyměníme.

Dopravní náklady za druhé zaslání k Vám hradíme my.
Výměnnou zásilku odesíláme stejným dopravcem, jakého jste zvolili v první objednávce – kurýrem na Vaši adresu nebo na jedno z mnoha výdejních míst Zásilkovny. Nabídka platí pro zásilky s nulovým doplatkem, případně s platbou předem.

Mohu zakoupený výrobek vyměnit za úplně jiný výrobek?
Ano, je to možné. V případě výměny za dražší zboží vznikne doplatek, který Vám bude při výměnné zásilce účtován společně s poplatkem za zvolený způsob platby. Pokud měníte za levnější výrobek, vrátíme finanční rozdíl na Váš účet.
 

 

Vrácení zboží

Pokud se rozhodnete zboží vrátit, peníze včetně poplatku za dodání Vám budou podle obchodních podmínek vráceny na Váš účet nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí vráceného zboží. Obvykle vracíme peníze do 3 dnů po vyřízení Vaší zásilky.

Zboží můžete vracet bez udání důvodu až do 100 dnů od převzetí zboží. Zákon stanovuje lhůtu pro vrácení zboží 14 dnů, my Vám nabízíme 86 dnů navíc pro klidné rozhodování!

Možnost vrácení se nevztahuje na

  • zboží, které vykazuje jakékoliv známky použití

  • zboží, které vykazuje vadu

Podmínky vrácení

  • Zboží vracejte nejpozději do 100 dnů po obdržení zásilky.

  • Zboží musí být nepoužité, naprosto neporušené, v originálním obalu včetně informačních visaček, schopné dalšího prodeje.

  • U znečištěného nebo poškozeného zboží může být přijetí odmítnuto z hygienických důvodů. Dbejte na zachování čistoty. V případě dodatečného čištění může být vrácení peněz pokráceno až o 25 %.

Jak vrátit zboží?

Postup pro snadné vrácení zboží naleznete v sekci Jak vrátit zboží?