Slevové poukazy

 Jak uplatnit slevový poukaz?

  • Přihlaste se do Vašeho zákaznického účtu na stránce www.rogelli.cz/prihlaseni/. Přihlášený zákazník vidí své jméno v hlavičce našeho internetového obchodu.
  • Vyberte si zboží, které si chcete koupit a vložte jej do košíku.
  • Klikněte v pravém horním rohu na Nákupní košík - zobrazí se Vám přehled vybraného zboží a jeho celková cena.
  • Do pole pod textem Slevový poukaz zapište kód slevového poukazu a klikněte na tlačítko "OK" (viz příklad na obrázku).

  • Po potvrzení správnosti kódu se příslušná částka nebo procento slevy odečte z celkové hodnoty objednávky.

 Proč mi nejde slevový kód uplatnit?

  • Zapomněli jste se přihlásit do svého účtu, prihlaste se: www.rogelli.cz/prihlaseni/
  • Poukaz nelze uplatnit na již zlevněné zboží. Vyberte si další zboží, na které můžete poukaz uplatnit.
  • Chybně jste přepsali kód z poukazu nebo vkopírovali včetně mezery před/za kódem. Nulu v kodu jste zaměnili s písmenem velké "O" nebo opačně. Důkladně zapište háčky, čárky a velká/malá písmena.
  • Poukaz již není platný. Datum je uveden přímo na tištěném poukazu nebo v emailu.
  • Zapomněli jste stisknout tlačítko "OK" u vloženého slevového kódu a kód se neuplatnil.
  • Hodnota Vaší objednávky je nižší než minimální hodnota objednávky, která je stanovena na poukazu.

Co mám dělat, když slevový poukaz nelze uplatnit?

Slevový poukaz můžete vložit do poznámky pod Vaší adresou v 2. kroku objednávky a my vám slevu dodatečně uplatníme při zpracování objednávky.
A nebo nám zavolejte na naši zákaznickou linku tel. 810 810 111 nebo napište na
[email protected]. Rádi Vám pomůžeme.

Obecné informace

  •  V případě, že hodnota uplatňovaného kupónu přesahuje hodnotu Vaší objednávky, není možné nárokovat vrácení přeplatku vzniklého uplatněním kupónu. V takovém případě Vám doporučujeme vybrat si ještě další zboží z bohaté nabídky našeho obchodu.
  • Poukázky je nutné vždy vyčerpat beze zbytku v rámci jedné objednávky.