Nejčastější dotazy


Čeho se můj dotaz týká?

Dodání zboží a způsoby platby, Výměna nebo reklamace zboží, Informace o zboží, Ostatní dotazy

Dodání zboží a způsoby platby

V kolik hodin mi dopravce doveze objednané zboží?
Záleží na zvoleném dopravci. Bližší informace k času doručení naleznete v sekci Cena dopravy.

Kdy obdržím zboží, které nemáte momentálně skladem?
Zboží, které není skladem a je označené dostupností např. "dodání obvykle 10 dnů" představuje obvyklý čas dodání od výrobce. Zboží Vám dodáme v uvedené lhůtě a o přesnějším termínu dodání Vás budeme telefonicky informovat po přijetí objednávky. Máte také možnost se informovat e-mailem na info@rogelli.cz, případně telefonicky na čísle 810 810 111. Jak zjistím, zda je zboží skladem?

Kdy obdržřím mojí objednávku?
Následující pracovní den v případě objednávky přijaté v pracovní den do 11:00 hodin. Objednávky přijaté později jsou vyřizovány hned následující pracovní den. Pokud není zboží skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat a domluvíme termín dodání. Jak zjistím, zda je zboží skladem?

Mohu si objednané zboží osobně vyzvednout?
Ano. K dispozici jsou v současné době výdejní místa služby Zásilkovna.cz a našich obchodních partnerů.

Mohu si objednat zboží telefonicky?
Ano. Pro tento případ je Vám k dispozici zákaznická linka 810 810 111.

V jakém případě je dopravné zdarma?

Jaké jsou možnosti dodání zboží?
Vedle standardního dodání zboží kurýrní službou PPL a Českou poštou nabízíme i osobní odběr v některém z našich výdejních míst.

Mohu zboží zaplatit platební kartou?
Ano, i to je možné. Náš obchod Vám nabízí hned několik možností jak zboží uhradit. Vedle standardního dodání zboží na dobírku, je možno uhradit zboží převodem, platební kartou nebo rychlou online platbou.

Lze zboží platit převodem z účtu?
Ano, možnost platit převodem lze využít. Po připsání částky na náš účet Vám bude zboží odesláno.

Je mnou požadované zboží skladem?
V případě, že se při výběru velikosti v detailu zboží zobrazuje "ihned k odeslání" je tato položka skutečně skladem. Dostupnost je kontrolně potvrzena ještě v košíku před odesláním objednávky.
Kde přesně uvidím, zda je zboží skladem?

Zpět na začátek stránky

Výměna nebo reklamace zboží

Jak nejlépe řešit reklamaci a vrácení zboží?
Vrácení a výměna zboží je popsána v sekci Vrácení a výměna.
Přesný reklamační postup a podnímky uplatnění reklamace najdete v obchdních podmínkách.

Za jak dlouho mi vrátíte peníze za vrácené zboží?
Částku Vám zašleme na Vámi uvedený účet maximálně do 30 pracovních dnů po vyřízení reklamace. Vrácené zboží se snažíme vyřídit následující pracovní den po obdržení zásilky a peníze vrátit na Váš účet během 3 dnů.

Jaké jsou důvody a podmínky pro bezplatnou výměnu zboží?
Zboží můžete bezplatně vyměnit z důvodu výměny velikosti nebo z důvodu naší chyby při odeslání zboží. Přesné podmínky pro výměnu naleznete v sekci Vrácení a výměna.

Pokud mi objednané zboží nevyhovuje, do kdy ho musím odeslat zpět a kdo hradí poštovné?
Pokud skutečně dojde k takovéto situaci, máte možnost zboží bezplatně vrátit do 100 dnů po jeho obdržení. Zboží musí být schopno následného prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu, s originálními visačkami, nenošené a nepoškozené. Částku za vrácené zboží Vám odešleme na Váš účet nejpozději do 30 dní od obdržení zásilky s vráceným zbožím. Dle Směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES o ochraně spotřebitele Vám bude v případě vrácení kompletní objednávky zaslána na účet cena zboží včetně nákladů spojených se zasláním objednaného zboží.

Měníte-li velikost zboží, platíme dopravné při první výměně my. Náklady na zpětné zaslání k nám hradíte Vy. Více v sekci Vrácení a výměna.

Zpět na začátek stránky

Informace o zboží

Liší se barevnost nabízeného zboží na webu se skutečně dodaným zbožím?
Snažíme se o co nejpravdivější zobrazení zboží prostřednictvím profesionálních fotografií. Tato skutečnost je však z velké míry ovlivněna i nastavením Vašeho monitoru. V případě, že nebudete s barvou výrobku spokojeni zaručujeme Vám výměnu či vrácení peněz.

Na koho se mohu obrátit v případě, že potřebuji více informací?
Obraťte se s klidem na nás. Jsme tu pro vás na telefonické lince 810 810 111 nebo na e-mailu info@rogelli.cz

Mají některé z Vámi nabízených zimních rukavice podlepené švy?
Ano, v kategorii Cyklistické rukavice zimní naleznete hned několik produktů, které splňují tyto parametry.

Z jakých materiálů je Vaše zboží vyrobeno?
Námi nabízené zboží je vyrobeno z prvotřídních materiálů, které jsou vyvinuty právě pro sportovní účely s důrazem na funkčnost a komfort při nošení. Detailní informace o materiálech a technologiích naleznete zde.

Mnohdy se uvádí, že při údržbě funkčního oblečení se nesmí používat detergenty. Mohli by jste mi tento termín více přiblížit?
Přesněji řečeno se při praní funkčního prádla nesmí používat bělidla a změkčovadla (aviváže). Při jejich používání dochází k zanášení pórů ve vlákně a mění se jejich povrchové napětí a vlákna pak neodvádějí vlhkost od těla tak jak by měla. V případě, že použijete prací prostředek, který tyto látky obsahuje, počítejte s tím, že se tyto látky odstraňují cca 5 dalších pracích cyklů, než se původní vlastnosti materiálu obnoví. Obecně tedy doporučujeme prát tyto výrobky v gelových pracích prostředcích (popř. speciálních prostředcích pro funkční prádlo). Při praní je také vždy vhodné obrátit prádlo naruby, tím podpoříte trvanlivost reflexních prvků.

Jak zjistím svoji velikost?
Jednoduše se přeměřte a porovnejte zjištěné hodnoty s tabulkami velikostí, které zároveň naleznete pod ikonkou panáčka v detailu zboží. Nebudete-li si jisti, můžete se obrátit přímo na nás, rádi vám poradíme.

Jaká je záruční doba u výprodejového zboží?
Na výprodejové zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, jak je stanoveno zákonem. Více o reklamačních podmínkách naleznete v sekci obchodní podmínky.

Zpět na začátek stránky

Ostatní dotazy

Co dělat, když jsem zapomněl/a přihlašovací heslo?
Pokud jste zapoměl/a Vaše přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat na Váš e-mail ze stránky www.rogelli.cz/zaslani-hesla/. K tomu však potřebujete znát e-mail zadaný při registraci. V případě, že si nevzpomínáte, který Váš e-mail jste při registraci uvedli, kontaktujte nás telefonicky na čísle 810 810 111 nebo na email info@rogelli.cz a my Vám pomůžeme přihlašovací údaje vyhledat.

Dostanu v případě opakovaného nákupu nějakou věrnostní slevu?
Samozřejmě, ano. Vážíme si našich zákazníků, a proto jsme pro Vás přípravili hned několik výhod: věrnostní sleva a VIP zákazník, slevové poukazy, množstevní slevy a bonusy.

Zpět na začátek stránky


Potřebujete vědět více? Napište nám.

Políčka označená povinná položka musíte vyplnit.

povinná položka

povinná položka

povinná položka


povinná položka


captcha
povinná položka



Novinky, akce a zajímavosti? Chci zasílat emailem! Ukázka newsletteru cyklistického oblečení.




Specialista na cyklistické a běžecké oblečení Rogelli

Potřebujete poradit? Volejte 491 581 491

Košík obsahuje 0 položek za 0 Kč