Jak vrátit zboží?
Důvody pro vrácení zboží mohou být:
- odstoupení od smlouvy ve lhůtě 100 dnů od převzetí
- výměna velikosti
- uplatnění práv z vadného plnění (reklamace)
Jak postupovat?
1. Připravte si zboží, které nám chcete zaslat zpět.
V případě žádosti o výměnu zboží nebo vrácení peněz, nám zašlete výrobek zpět nepoužitý, nepoškozený, v původním obalu včetně papírových visaček.
Reklamované zboží musí být čisté, vyprané a bez zápachu. S jasným označením poškození na výrobku papírovým lepícím štítkem a popisem vady na formuláři.
2. U zboží upřesněte, co potřebujete.
Společně se zbožím obdržíte předvyplněný doklad pro zpětné zaslání zboží.
Stejný doklad zasíláme i s expedičním emailem v momentě odeslání zboží od nás.
Pokud nemůžete doklad pro vrácení zboží najít, můžete si ho stáhnout zde.
U vraceného zboží označte důvod vrácení a u výměn velikost, za kterou chcete zboží vyměnit.
U reklamací upřesněte závadu.
Vyplňte požadované údaje a doklad přiložte ke zboží, které nám zasíláte zpět.
3. Zašlete nám zboží Zásilkovnou ZDARMA (trvá 5 - 7 pracovní dnů)
Zabalené zboží předejte na libovolné pobočce www.zasilkovna.cz a sdělte kód ID91532362.
Obdržíte potvrzení o převzetí, které si pečlivě uschovejte.
Nebo pojištěné přímo k nám (trvá 2 - 3 pracovní dny)
HANAME - Hana Mertlíková
Nádražní 83
549 57 Teplice nad Metují
Na této adrese nelze zboží vyzvednout, vyzkoušet ani vyměnit.
Jsme výhradně internetový obchod, nemáme kamenné prodejny.
Proto nabízíme prodlouženou lhůtu 100 dnů pro klidné vyzkoušení v pohodlí domova a vrácení zpět zdarma.
Dobírkové zásilky nebudou přijaty. Ke zboží nezapomeňte přiložit řádně vyplněný Doklad pro vrácení zboží.
4. Co se bude dít dál?
Do 2 pracovních dnů po přijetí zboží potvrdíme emailem pracování.
U výměny sdělíme termín odeslání.
Do 10 dnů od přijetí zboží od dopravce vrátíme peníze zpět na Váš účet.
Nově vzniklé dopravné při první výměně hradíme my. U reklamace jde dopravné vždy na naše náklady.
Při dalších výměnách se dopravné řídí dle obchodních podmínek.