Evidence nedodaného zboží
- jak často probíhá aktualizace položek
- kde a jak je informace zobrazována?
- jak mohu s informacemi zacházet?
Aktualizace nedodaného zboží
- Po každém příhlášení a následně pak každých 30 minut bude stav nedodaných položek automaticky aktualizován. Na obrazovce se zobrazí následující okno.
Kde a jak je informace zobrazována?
- Označení, že dané zboží je v nedodaném stavu naleznete ve všech způsobech zobrazení. V obrázkovém výpisu kategorie je u nedodaných výrobků ikona zeleného prstence s nápisem "vyřizuje se", v tabulkovém výpisu kategorie jsou nedodané výrobky podbarveny sytou zelenou barvou a vpravo od nich je opět zelený prstenec. V detailu zboží jsou prstence u jednotlivých objednaných velikostí a navíc sumarizační ikona "vyřizuje se".
- Prostým kliknutím na prstenec získáte informaci o počtu kusů, čísle objednávky se dnem vytvoření a aktuální stav položky. Kliknutím na sumarizační ikony získáte přehled pro všechny varianty daného zboží.
Jak mohu s informacemi o nedodávkách zacházet?
- V menu zákaznického účtu naleznete "Nedodané položky". V této kategorii můžete filtrovat dle kat. čísla, názvu výrobku, stavu položek a data exportovat do excelu pomocí tlačítka "Export do CSV". Do této kategorie v zákaznickém účtu se můžete snadno dostat proklikem z informačního okna "Dosud nedodané zboží", které si zobrazíte proklikem na prstenec.
NOVINKA: Pokud je zboží na cestě od našeho dodavatele, víte přesný termín dodání již 5 dnů před očekávaným termínem dodání k nám. Např. "Skladem 25.2.2014" znamená, že v tento den můžeme zboží odeslat k Vám. S touto informací můžete pracovat ve vztahu k Vašemu zákazníkovi.