Co najdu v mém zákaznickém účtu?
Pokud jste zvolili některou z nabídek v roletkovém menu "Můj účet" v hlavičce webu, ocitli jste se ve Vašem zákaznickém účtu, který Vám umožňuje:
- sledovat on-line objednávky
- tisknout si faktury ještě před dodáním zboží
- upravovat Vaše osobní údaje
Objednávky on-line
- V zeleném levém panelu zvolte nabídku "Historie objednávek" a nabídne se Vám přehled všech Vašich objednávek řazený dle data sestupně. Vpravo je celkový údaj o stavu objednávky.
- Ihned po odeslání objednávky máte stav vyřizování jednotlivých položek pod Vaší plnou kontrolou, stačí kliknout na modré číslo objednávky a zobrazí se Vám její detail. U jednotlivých položek je zobrazen v reálném čase stav dané položky (např. rezervováno, vyřizuje se, vyřízeno, částečně rezervováno, částečně vyřízeno, stornováno).
Faktury za zboží
- V zeleném levém panelu zvolte nabídku "Faktury" a nabídne se Vám přehled všech Vašich faktur a dobropisů řazený dle data sestupně. Vpravo je informace, zda-li je doklad uhrazen. Vaše závazky tak máte zcela pod kontrolou.
- Jakmile od nás obdržíte e-mail, že Vaše zboží je expedováno, můžete si ihned vytisknout novou fakturu. I když naši fakturu ztratíte, zde si ji můžete vždy znovu nalézt a vytisknout. Faktury jsou zobrazovány online z našeho informačního systému a jsou plnohodnotým daňovým dokladem pro archivaci.
Osobní údaje
- Vaše osobní údaje si udržujete sami dle Vašich potřeb. Změna e-mailu, hesla, dodací adresy, telefonu...
- V levém zeleném menu zvolte volbu "Upravit osobní údaje".
- Provedené změny uložte modrým tlačítkem "Upravit".